Logo med Japansk Skrift

Praktisk: Tider, priser, udstyr m.v.

Træningstider

Begynderhold: Fra og med 6 år til ca. 13 år. Trænerne kan vælge at give tilladelse til 5-årige, ligesom de kan tilbyde at flytte yngre kæmpere end 13 år til voksenholdet.

Mandag og onsdag: Kl. 17:00 - 18:30 (NB: Hvidbælter slutter kl. 18:00)

Kamphold: For dem, der vil deltage i stævner. Det kræver investering i sikkerheds-udstyr og stabilt fremmøde. Til gengæld kan mandag eller onsdag droppes, hvis man ønsker, uden at det går ud over graduering eller udtagelser.

Fredag: Kl. 17:00 - 18:30 (NB: Hvidbælter slutter kl. 18:00)

Øvethold: Fra ca. 13 år og opefter. Kamphold i weekenden efter særlig aftale.

Onsdag og fredag: Kl. 18:30 - 20:30

Træningslokaler

Træning foregår i Danehofskolens gymnastiksal; Ringvej 1, 5800 Nyborg

Når skolen er lukket pga. eksaminer o.lign., flytter vi som regel træning til Centersalen i Nyborg Fritids- & Idrætscenter, Storebæltsvej 15, 5800 Nyborg

Træning aflyses eller flyttes naturligvis ALDRIG uden forudgående melding pr. email og på vores Facebook-side.

Priser (bankoplysninger nedenfor)

Kontingentet er 150 kr. pr. måned - også juli. Der gives familierabat.

I august kan der betales 1.300 kr. for hele sæsonen, men kun i august.

For graduering betales 100 kr. for graduering med snip og 160 kr. for graduering med nyt bælte. Beløbet kan stige ved de højere bæltegrader.

Betaling for stævner, lejre, kørsel m.v. meldes altid ud pr. email.

NB: Ved manglende betaling (d. 5. for månedligt kontingent) rykkes der pålagt et gebyr på 50 kr. Ved fortsat manglende betaling kan der skrides til eksklusion. Vi anbefaler varmt betalingsservice!

Vores egen vinterlejr 2016
BS Cup

Udstyr

Du kan købe gi (karatedragt) gennem klubben. Den leveres med klublogo fortrykt på brystet. Køber man selv gi, skal man tilkøbe et klublogo, der skal sys på gi'en. Logo er nødvendigt for graduering.

Herudover kan du købe pakker med sikkerhedsudstyr gennem klubben ved at kontakte kasserer Anette Pedersen på +45 2217 0292. Udstyr kan også købes selv, men spørg trænerne først.

Udstyr kan i begrænset omfang og særligt til nye medlemmer lånes til træning. Det er dog obligatorisk at få indkøbt tand- og skridtbeskytter. Der skal således efter et halvt år ligeledes være indkøbt:

Hjelm

Handsker