Logo med Japansk Skrift
QKick

Nyborg Karateklub starter IGEN i år fitness kickboxing op KUN for det STÆRKE køn. Holdet kommer til at hedde QKick, er for 16+ og kommer til at træne hver onsdag. Holdet henvender sig til alle uanset højde, drøjde, kondition eller smidighed. Der er plads til ALLE!

Yderligere informationer:

Holdopstart: Onsdag d. 18. September

Tid: Hver onsdag kl 19.00 - 20.15

Sted: Danehofskolens drengesal

Adresse: Ringvej 1, 5800 Nyborg

Alder: 16+

Kontingent: 75kr pr. mdr.

Indmeldelse: 50kr

Instruktør: Asoth Veerasingham, mand,  29 år,  over 15 års erfaring med karate og kickboxing.

BONUS INFO:

3 mdr. gratis kontigent, hvis 2 af dine veninder også indmeldes. Herudover over er der drikkedunkt til de 10 første indmeldte.

Indmeldelse:

Indmeldelse sker ved at sende en mail til info@nyborgkarateklub.dk , med angivelse af følgende:

• Fulde navn
  • Alder
  • Telefonnummer

Jeg glæder mig til at udfordre jer, følge jeres udvikling samt dele alle de mange hyggelige træningstimer sammen med jer!

Afbud:

Afbud til QKick meldes til klubben inden træning. Se kontaktsiden eller brug info@nyborgkarateklub.dk.

Træningslokaler:

Træning foregår i Danehofskolens gymnastiksal; Ringvej 1, 5800 Nyborg

Når skolen er lukket pga. eksaminer o.lign., flytter vi som regel træning til Centersalen i Nyborg Fritids- & Idrætscenter, Storebæltsvej 15, 5800 Nyborg

Træning aflyses eller flyttes naturligvis ALDRIG uden forudgående melding pr. Facebook-side.

Priser (bankoplysninger nedenfor)

Kontingentet er 75 kr. pr. måned - også juli.

NB: Ved manglende betaling (d. 5. for månedligt kontingent) rykkes der pålagt et gebyr på 50 kr. Ved fortsat manglende betaling kan der skrides til eksklusion. Vi anbefaler varmt betalingsservice!

Ved udmelding, skal der sendes en mail til info@nyborgkarateklub.dk.

Vores egen vinterlejr 2016

Udstyr

Du kan købe Qkick T-shirts gennem klubben. Den leveres med klublogo fortrykt på brystet.

Kontakt klubbens kasserer Anette Pedersen på +45 2217 0292. Udstyr kan også købes selv, men spørg trænerne først.

Udstyr kan i begrænset omfang og særligt til nye medlemmer lånes til træning.

Bankoplysninger: Fynske Bank, reg. 0814, konto: 0001 241 664